BESPLATNA DOSTAVA
ISPORUKA ODMAH
POVRAT ROBE DO 60 DANA
SVAKI DAN NOVI POPUSTI I AKCIJE
Na snazi od: 27.05.2024 |
Tvrtka FC ecom sro, sa sjedištem u: Ľudovíta Stárka 2864, Trenčín 911 05, IČO: 51 750 155, IČ DPH : SK2120774106 upisana je u trgovački registar Okružnog suda Trenčín, Odjeljak: Sro, spis broj: 36568 / R (u daljnjem tekstu prodavač, FROGIES "ili" FC ecom "), operator je internetske trgovine na www.frogies.hr s modernim tekstilom, obućom i drugom robom. Ovi Opći uvjeti dalje definiraju i određuju prava i obveze prodavatelja, a to je FC ecom sro i kupca (u daljnjem tekstu "kupac" - fizička ili pravna osoba, ili "potrošač"), pri internetskoj prodaji robe. Sve takve ugovorne odnose uređuju općenito obvezujući propisi Slovačke Republike, zaključeni ugovor o kupnji i ovi Opći uvjeti, koji se primjenjuju na kupce i posjetitelje. Ovi Opći uvjeti mogu biti izmijenjeni i promijenjeni od strane Prodavatelja u bilo kojem trenutku. Ove izmjene i promjene ne utiču na ugovorne odnose uspostavljene tokom stupanja na snagu prethodne verzije Općih uvjeta. |
Sadržaj Opći uvjeti i odredbe 1 Definicije 2 Registracija 3 Proizvodi i cijene proizvoda 4 Kupoprodajni ugovor 5 Odustajanje od ugovora (povratak i zamjena robe) 6 Garancija 7 Uvjeti plaćanja 8 Poklon vaučeri i kodovi za popust 9 Dodatne usluge 10 Prijevoz i dostava 11 Zaštita osobnih podataka 12 Mjerodavno pravo, nadzorno tijelo i rješavanje sporova 13 Završne odredbe 1. Definicije 1.1 Definicije pojmova korištenih u ovim Općim uvjetima: “Prodavatelj - FROGIES”, “mi” ili “nama” znači FC ecom s.r.o. “Potrošač” znači osoba koja nije poduzetnik. „Ugovor“ znači ugovor o prodaji Robe sklopljen između kupca i FC ecom "Kupac" znači korisnik web stranice FROGIES, bez obzira je li Potrošač ili Poduzetnik. „Roba” znači roba koja je reklamirana na web stranici FROGIES i namijenjena prodaji. "Osobni podaci" znače podatke koje Kupac pruža prilikom registracije na internetskoj stranici ili prilikom slanja narudžbe. "Uvjeti" znače ove Opće uvjete i odredbe. „B2B“ znači: poslovni odnos prema poslovnom odnosu, komunikacija, poslovne transakcije između poslovnih subjekata međusobno. „Poduzetnik“ je osoba koja ispunjava definiciju iz stavka 2. st. 2. Zakona br. 513/1991 Coll., Trgovački zakonik. "Web stranica" znači web stranica dostupna na https://www.frogies.hr 2. Registracija 2.1 Registracija i pružanje osobnih podataka (a) Registracija nije obvezna, i naravno je i ostaje besplatna. (b) Ako se odlučite registrirati, moći ćete pratiti status vaše narudžbe i prilikom sljedećeg posjeta nećete trebati da ponovno unosite svoje osobne podatke. (c) Registriranjem kao korisnik Web stranice, jamčite sljedeće: i. Osobni podaci, koje unosite kao korisnik tijekom registracije su istiniti, točni, ažurni i potpuni u svim aspektima, u slučaju promjene istih ćete ih bez odgode ažurirati u vašem profilu (d) Dalje jamčite da nećete lažno predstavljati drugu osobu ili subjekat tijekom registracije i da nećete koristiti lažno ime ili drugo označavanje koje niste ovlašteni koristiti u svrhu registracije. 3. Roba i cijena robe 3.1 Opis Robe (a) Opis glavnih karakteristika robe može se naći na odgovarajučoj stranici proizvoda na mrežnoj stranici (b) Trudimo se osigurati da opis i specifikacija robe budu što točniji. Osim reprodukcije boja, koja u stvari može biti podložna manjim promjenama. 3.2. Asortiman robe Asortimanom robe se razumije odabrana roba, koja se nudi putem kataloga na web stranici internetske trgovine, gdje prodavatelj obavještava kupca prije sklapanja ugovora o kupnji ili prije nego što se narudžba postavi, na jasan i razumljiv način, o glavnim karakteristikama robe ili prirodi usluge, kao i drugim zakonom propisanim činjenicama u mjeri, koja je primjerena korištenim komunikacijskim sredstvima. 3.3 Cijena Robe (a) Cijene robe objavljene su na web stranici u eurima, uključujući PDV, ali ne uključuju troškove dostave ili naknade za plaćanje pouzećem. (b) Cijene i akcijske ponude mogu se razlikovati i mogu biti dostupne samo ograničeno vrijeme. (c) Cijene se mogu razlikovati kod raznih velicina ili boja istog artikla. 4. Kupoprodajni ugovor 4.1 Zaključivanje kupoprodajnog ugovora (a) Ugovor između Vas i FROGIES zaključit će se prema slovačkom zakonu. (b) Ugovorni odnos između prodavatelja i potrošača proizlazi iz isporuke narudžbe robe uz obvezu plaćanja potrošača prodavaču. Prodavatelj potvrđuje primitak narudžbe porukom na e-mail adresu potrošača. (c) Troškove, koje kupac snosi prilikom korištenja sredstava komunikacije na daljinu u vezi sa zaključivanjem Ugovora o kupnji (npr. troškovi internetske veze ili troškovi telefonske komunikacije), snosi sam kupac. (d) Odjava biltena može se izvesti korištenjem linka u e-mailu koji nije stariji od 30 dana. (e) Završetkom kupnje korisnik pristaje primati bilten u slučaju da potvrdi primanje. (f) Kupac mora provjeriti cjelovitost pošiljke a u slučaju oštećenja paketa to odmah riješi s prijevoznikom - najčešće protokolom o oštećenoj pošiljci. Nakon primitka paketa, kupac provjerava ispravnost poslane robe i u slučaju nepravilnosti odmah se obraća korisničkoj službi. Potvrdom narudžbe kupac se obvezuje da će istu prihvatiti. Ako to ne učini, od njega će se zahtijevati da plati troškove slanja. Ako je kupac zainteresiran za ponovnu isporuku narudžbe koja NIJE BILA PREUZETA naplatit će se poštarina prema vrsti prijevoza koju je kupac odabrao." 4.2 Kreiranje narudžbe (a) Na web stranici odaberite količinu i veličinu robe koja vas zanima i proizvod dodate u košaricu (b) Prije potvrde narudžbe možete provjeriti količinu, boju ili veličinu Robe ili potpuno ukloniti Robu iz košarice. (c) Zatim odaberite željeni način plaćanja i način isporuke. (d) Ako ste registrirani korisnik, možete se prijaviti. Ako ste novi korisnik, možete se registrirati na web stranici ili dovršiti narudžbu bez registracije. Ova opcija zahtijeva od vas da unesete svoje osobne podatke, adresu za naplatu (koja se mora podudarati s adresom na vašoj kreditnoj / debitnoj kartici) i adresu za dostavu ako ne želite dostaviti narudžbu na adresu za naplatu. Slijedom toga, potrebno je potvrditi svoj pristanak s uvjetima i odredbama te da pristajete na obradu osobnih podataka prije dovršetka narudžbe. (e) Prije potvrde narudžbe, provjerite košaricu i provjerite jesu li sve specifikacije robe, poput veličine i boje, u skladu s vašim zahtjevima. Zatim kliknite na gumb "NARUČI" s obvezom plaćanja. (f) Potvrdom narudžbe putem web stranice, potvrđujete da vaša pravna sposobnost nije ograničena i da ste pravno kompetentni za sklapanje obvezujućih ugovora i stariji ste od 18 godina. (g) Nakon što je narudžba potvrđena, ona se više ne može promijeniti, ali možete je otkazati slanjem zahtjeva na adresu [email protected] ili, ako je potrebno, pozivom na liniju za korisničku podršku 017757027. Narudžbu možemo otkazati dok ne bude upakirana i eventualno već poslana. 4.3 Spajanje narudžbi Moguće je spajanje narudžbi s plaćanjem pouzećem do trenutka primitka robe od dobavljača. Narudžbe koje sadrže proizvode na zalihi ne mogu se spajati. 4.4 Promjena narudžbe Možete promijeniti samo narudžbu koja je označena za plaćanje pouzećem do trenutka pakiranja iste, ako se obratite korisničkoj službi. (a) Možete zatražiti zamjenu nedostupnih proizvoda s drugim proizvodima na zalihama ili dodati druge proizvode na zalihama. O toj mogućnosti ste kao kupac obaviješteni e-mailom. 4.5 Arhiva ugovora (a) Ugovori zaključeni između FROGIES i njegovih kupaca pohranjuju se u elektroničku arhivu koja je registriranim korisnicima FROGIES dostupna izravno s korisničkog računa. Ugovor se arhivira najmanje pet godina od datuma izvršenja, ali ne duže od razdoblja koje zahtijeva primjenjivi zakon. 4.6 Poslovna nabava (B2B) Naravno, moguća je i kupnja B2B-a na našoj web stranici. Za uspješno završenje B2B narudžbe moraju biti ispunjeni sljedeći uvjeti: ii. U svojoj registraciji dodajte identifikacijske podatke svoje organizacije u odjeljak s podacima o računu. Adresa tvrtke mora odgovarati adresi za dostavu. iii. Kupca provjeravamo radi ispravnosti danih podataka. iv. Tako registrirani kupac bira proizvode s cijenom uključujuči PDV-a, nakon odabira adrese isporuke tvrtke u košarici, kupovna cijena se pretvara i ažurira na cijenu bez PDV-a. 5. Odustajanje od ugovora, povrat ili zamjena robe Kao kupac imate 60 dana od dana kada vam je roba isporučena da se predomislite i odlučite vratiti predmetnu robu. Možete vratiti bilo koju robu u skladu s uvjetima navedenim u ovom dijelu Općih uvjeta, osim one vrste robe za koju je zakon isključio njezin povrat. Ovi su: ja personalizirana roba ili roba po narudžbi; ii. Kvarljiva roba; iii. Roba koja je zapečaćena iz sigurnosnih ili higijenskih razloga, ako ste je otpečatili iv. Roba koja je nerazdvojno pomiješana nakon isporuke. 5.1 Rok za odustajanje od ugovora (a) Rok utvrđen u odredbi stavka 5.1 počinje teći na dan isporuke robe, naime: i. od dana primitka robe, ii. od datuma primitka posljednjeg dijela robe (u slučaju ugovora koji se odnosi na više vrsta robe ili isporuke više dijelova robe), ili iii. od datuma prihvaćanja prve isporuke robe (u slučaju ugovora koji se odnosi na više vrsta robe isporučene u ponovljenoj isporuci). (b) rok za odstupanje istječe 60 dana od datuma isporuke robe. Ako se narudžba sastoji od više artikala ili dijelova koji se isporučuju različitim danima, rok za odustajanje (u odnosu na narudžbu u cjelini) završava 60 dana nakon datuma isporuke posljednjeg artikla ili dijela. 5.2 Kako odustati od ugovora Od ugovora možete odustati prvenstveno putem obrasca za povrat koji je dostupan na našoj web stranici. Otvara se nakon unosa identifikacijskih podataka narudžbe iz koje želite vratiti robu (broj narudžbe, Vaša e-mail adresa upisana u narudžbi). Nakon što ga ispunite i potvrdite, isprintajte ga i stavite u paket. Adresa za povrat robe bit će vam prikazana nakon što ispunite i potvrdite online obrazac za povrat ili reklamaciju robe. 5.3 Povrat robe (a) Povrat robe možete prijaviti putem obrasca za povrat ili reklamaciju robe koji je dostupan na našim stranicama. Otvara se nakon unosa identifikacijskih podataka narudžbe iz koje želite vratiti robu. Nakon što se ispuni i potvrdi, unosi se u sustav. Zatim ga isprintate i stavite u paket. Adresa za povrat robe bit će vam prikazana nakon što popunite i pošaljete obrazac za povrat ili reklamaciju robe." Robu je potrebno vratiti u identičnom stanju u kakvom vam je i dostavljena, neoštećenu, po mogućnosti u originalnom pakiranju s originalnom etiketom po kojoj je roba prepoznatljiva. Robu je potrebno vratiti u cijelosti, tj. zajedno sa svim dodacima, kompletnom dokumentacijom i darovima (ako su bili dio isporuke), Donje rublje iz higijenskih razloga nije moguće vratiti. (b) Robu morate poslati poštom najkasnije 60 dana od datuma kada je FROGIES obaviješten o odstupanju ili povratu dijela narudžbe na adresu prikazanu nakon ispunjavanja obrasca za povrat. (c) Ako smatrate da ste primili oštećenu robu, vratite robu FROGIES-u i uz robu priložite sljedeće podatke: Broj narudžbe Šifra proizvoda / naziv proizvoda Pojedinosti o reklamaciji (d) Povrat robe je vaša odgovornost. Ujedno skrećemo pozornost da sami snosite sve troškove povrata robe, osim u slučajevima kada smo vam artikl poslali greškom ili ste već primili oštećenu robu, a tu činjenica je uvažena od strane reklamacijskog odjela. (e) Imajte na umu da ste, ako se roba isporučuje zajedno s bilo kojim darovima, vi i FROGIES sklopili ugovor o donaciji pod uvjetom da će takav ugovor o donaciji biti raskinut čim kupac iskoristi mogućnost odstupanja od ugovora prema klauzuli Ne. 5. Naknadno morate vratiti robu zajedno s darovima i svom dodatnom opremom; ako to ne učini smatrat će se neopravdanim bogaćenjem. Ukoliko nije moguće vratiti imovinsku korist stečenu neosnovanim bogaćenjem, FROGIES ima pravo tražiti novčanu naknadu u visini cijene proizvoda. (f) Imate zakonsku obvezu postupati s robom na odgovarajući način i odgovorno dok je u vašem posjedu. Ako se ne pridržavate ove obveze, FROGIES može od vas tražiti naknadu štete. Ovo se odnosi na svu vraćenu robu. (g) Robu namijenjenu reklamaciji pošaljite čistu i higijenski ispravnu. 5.4 Zamjena a) Zamjena robe nije moguća. 5.5 Povrat novca (a) FROGIES će vam u cijelosti refundirati robu koja je vraćena u skladište prema odredbi 5. ovih Općih uvjeta. (b) Ako vratite svu robu koja je bila u jednoj narudžbi, FROGIES će vam nadoknaditi cijenu isporučene robe u iznosu standardne cijene proizvoda. Nećemo refundirati nijednu dodatnu uslugu niti uslugu dostave. Ako vratite robu koja je bila dio jedne narudžbe, FROGIES vam neće nadoknaditi početne troškove isporuke robe. (c) Nakon povrata novca, primit ćete potvrdni e-mail s detaljnim informacijama o vraćenom iznosu i robi koju smo primili od vas. Novac ćemo vratiti na Vaš račun koji ste naveli u online obrascu za povrat ili na isti način plaćanja koji ste izvorno upotrijebili za plaćanje (osim usluge plaćanja pouzećem). Vratit ćemo Vam novac bez nepotrebnog odgađanja nakon što primimo i provjerimo vraćenu robu u našem centralnom skladištu u Beckovu, Slovačka. 6. Jamstvo 6.1 Defekti robe Ako isporučena roba ima očite materijalne ili proizvodne nedostatke, uključujući oštećenja robe tijekom transporta, odmah prijavite takve nedostatke nama ili prijevozniku koji isporučuje robu. Međutim, nepodnošenje zahtjeva ne utječe na vaše pravne zahtjeve. Za bilo kakve nedostatke kupljene robe, koji nastanu u zakonskom jamstvenom roku, možete zatražiti dodatne naknade, a ako su ispunjeni zakonom propisani uvjeti, dodatne zahtjeve za sniženjem cijene ili odustajanje od ugovora. 6.2 Garancijsko razdoblje (a) Garancijski rok za robu ej 24 mjeseca i započinje danom kada je roba isporučena kupcu. Jamstvo ne pokriva mehanička oštećenja proizvoda nastala zbog zlouporabe, neodgovarajućeg održavanja ili namjernih oštećenja (b) Bilo kakvi zahtjevi za reklamaciju oštećenja moraju se podnijeti bez nepotrebnog odgađanja. Prava na naknadu štete možete tražiti na sudu samo ako ste nas obavijestili o nedostacima u roku od 24 mjeseca od primitka robe. 6.3 Naša odgovornost (a) Ne preuzimamo nikakvu odgovornost za nepoštivanje određenih uputa o njezi navedenih na Robi ili pakiranju Robe (b) Ne odgovaramo za bilo kakvu izravnu, neizravnu, slučajnu, kaznenu ili drugu štetu ili izgubljenu dobit, oštećene podatke ili drugu nematerijalnu imovinu u mjeri u kojoj to dopušta važeći zakon. Ništa u ovim Uvjetima neće se tumačiti kao ograničenje ili isključivanje odgovornosti koja se ne može ograničiti ili isključiti mjerodavnim zakonom. U svim slučajevima i u opsegu dopuštenom relevantnim zakonskim propisima, naša ukupna odgovornost za štete i gubitke nastale u vezi s Ugovorom strogo je ograničena na iznos kupoprodajne cijene plaćene za kupljenu Robu. 6.4 Više sile Nećemo biti odgovorni za bilo kakav propust ili kašnjenje u izvršavanju naših obveza iz ovog Ugovora, koji proizlaze iz događaja izvan našeg razumnog nadzora ("Događaji više sile"). Viša sila uključuje svaki čin, događaj, neakciju, propust ili nesreću koja je izvan naše razumne kontrole i uključuje, ali nije ograničena na, sljedeće: ii. štrajkovi, blokade ili druga industrijska ograničenja; iii. građanski nemiri, pobune, invazije, teroristički napad ili prijetnja terorističkim napadom, rat (bilo proglašen ili ne), prijetnja ratom ili priprema za rat; iv. požar, eksplozija, oluja, poplava, potres, odron tla ili propadanje tla, epidemija ili druga prirodna katastrofa; v. nemogućnost korištenja željeznice, broda, zrakoplova, automobila ili drugog javnog ili privatnog prijevoza; vi.. nemogućnost korištenja javnih ili privatnih telekomunikacijskih mreža; i vii.. akti, dekreti, propisi, uredbe ili ograničenja bilo koje vlade. viii. Izvršenje naših obveza iz bilo kojeg Ugovora smatra se obustavljenim tijekom trajanja događaja više sile, i razdoblje za izvršavanje naših dužnosti produžit će se tijekom događaja više sile. Uložit ćemo razumne napore da prekinemo događaj više sile ili da nađemo rješenje koje će omogućiti ispunjavanje obveza iz Ugovora, unatoč događaju više sile. 7. Uvjeti plaćanja 7.1 Plaćanje karticom - GoPay U procesu naručivanja plaćate smjesta unošenjem podataka o kreditnoj kartici kroz pristupni sustav za plaćanje GoPay. 7.2 Plaćanje pouzećem Plaćanje robe vrši se u gotovini nakon isporuke pošiljke u iznosu navedenom na računu. U slučaju Odustanja od Ugovora sredstva će se vratiti bankovnim prijenosom. Da bismo to učinili, potrebne su nam informacije o vašem bankovnom računu (IBAN). Potrudili smo se da kupnja putem ove web stranice bude sigurna. Iz tog razloga, FROGIES ne može biti odgovoran za lažno korištenje ukradenih kreditnih kartica putem web stranice, ali će pomoći Vama i izdavaču Vaše kreditne kartice istražiti sumnju na lažno korištenje kreditne kartice. 7.3 Online bankovni transfer Odaberite plaćanje bankovnim tranferom/virmanom u košarici. *Bankovni transferi mogući su samo za odabrane banke. Nakon odabira banke prijavite se u svoje internet bankarstvo. Svi podaci o plaćanju bit će već popunjeni, samo trebate potvrditi transfer. Zatim izvršite uplatu. 8. Kodovi za popust (vaučeri, kuponi za popust), Poklon bonovi 8.1 Kodovi za popust (vaučeri, kuponi za popust) (a) Kod za popust, koji mu je pružio operator internetske trgovine FROGIES, Kupac može upotrebiti prilikom narudžbe pod sljedećim uvjetima: i- kod za popust ne može se koristiti u više navrata ii - kodovi za popust ne mogu se međusobno kombinirati iii - vrijednost koda za popusta ravnomjerno se raspoređuje među sve artikle u narudžbi, u kojoj se kod za popust može iskoristiti, vidi odjel ii. (b) U slučaju da kupac odustane od ugovora o kupnji ili vrati dio robe iz narudžbe, u kojoj je korišten kod za popust, kupcu će se vratiti adekvatni iznos za vraćenu robu, koji je stvarno prema ugovoru o kupnji za predmetnu robu bio plaćen. (c) Ako kod popusta ima ograničeno razdoblje valjanosti, kupac može uporabiti kod popusta samo u roku koji završava datumom valjanosti. Zbog nekorištenja kupona za popust u roku valjanosti, kupac nema pravo na naknadu za neiskorišteni kod za popust. (d) Ako se kod popusta primjenjuje suprotno pravilima operatera za upotrebu kodova za popuste, operator ima pravo ne primijeniti kod popusta u narudžbi i odustati od zaključenog ugovora o kupnji. Navedena pravila odnose se na upotrebu kupona za popust, osim ako operater izričito ne navede drugačije. 8.2 Poklon bonovi Poklon bon vrijedi 6 mjeseci od datuma izdavanja. Kod na poklon bonu je jedinstven i može se koristiti jednom. Poklon bon vrijedi i za cijenu poštarine. Za kupnju se može iskoristiti samo jedan poklon bon čija se vrijednost ne može podijeliti u više narudžbi. Neiskorišteni poklon bon ne može se zamijeniti za drugi, nadoknaditi ili produžiti. 9. Dodatne usluge 9.1. Poklon pakiranje "Poklon pakiranje " je usluga u kojoj naručenu robu pakiramo u poklon kutiju. 9.2 Osiguranje paketa Zahvaljujući usluzi osiguranja paketa, u slučaju oštećenja ili gubitka paketa ne morate čekati da se situacija riješi u zakonskom roku. Sve što trebate učiniti je prijaviti i dokumentirati izgubljenu ili oštećenu pošiljku, a mi ćemo vam u najkraćem mogućem roku vratiti novac za oštećenu ili izgubljenu robu. Ova usluga nije obavezna i može se u košarici prilikom kreiranja naružbe stornirati. 9.3 Naknada i odustajanje od dodatnih usluga Naknada za "Poklon pakiranje" i "Osiguranje paketa" je jednokratna, plativa odmah nakon izvršene narudžbe i nepovratna. Nije moguće odustati od usluge ako je roba već zapakirana (uslugu poklon ili ekološkog pakiranja realiziramo prilikom pakiranja narudžbe, ukoliko ste istu odabrali). 10. Prijevoz i dostava robe Sve pošiljke se šalju preko kurirske službe koju odaberete. Bit ćete obaviješteni emailom prilikom otpreme robe. Potrebno je unijeti kao adresu za dostavu adresu na kojoj ćete biti dostupni tijekom dana između 8:00-18:00. U slučaju da se radi o radnom mjestu, potrebno je uz vaše ime navesti i naziv tvrtke.10.1 Način dostave Dostava na kućnu adresu Dostava na mjesto preuzimanja 10.2 Troškovi slanja O troškovima dostave možete se informirati na web stranici u odjeljku Dostava i plaćanje, te prilikom kreiranja narudžbe. Također ćete dobiti sažetak troškova dostave u potvrdnoj e-mail poruci nakon kreiranja narudžbe. Napomena: Preporučuje se otvaranje paketa odmah nakon primitka i provjerite da roba nije oštećena, čak i ako ambalaža robe nije oštećena. Ukoliko su na pošiljci primjetni znakovi oštećenja prilikom dostave, odbijte je preuzeti! Ako se dogodi ova neugodna situacija, molimo vas da nas smjesta bez oklijevanja obavijestite (ali najkasnije sljedeći radni dan) o situaciji, e-mailom na adresu [email protected]. Situacija će biti riješena u najkraćem mogućem roku. Nakon primitka pošiljke od kurira kupac je u potpunosti odgovoran za reklamaciju. Bez protokola reklamacije od prijevoznika nije moguće zahtijevati naknadu štete. Takav zahtjev neće biti prihvaćen. U slučaju nepreuzimanja pošiljke, naplaćujemo cijenu dostave prema odabranom prijevozniku u narudžbi. 10.3 Izjave (a) FROGIES izjavljuje kupcu da u trenutku primopredaje robe za prijevoz: i. Roba ima svojstva dogovorena između stranaka ili (ako nije postignut dogovor) svojstva opisana na web stranici, ili svojstva opisana od strane proizvođača robe, ili svojstva koja potrošač očekuje u odnosu na prirodu robe i srodnu reklamnu kampanju. ii. Roba se može koristiti na način kako je to definirao FROGIES ili na način na koji se takva Roba uobičajeno koristi. iii. Roba se daje u odgovarajućoj količini, veličini ili težini. iv. Roba udovoljava zakonskim zahtjevima. b) FROGIES predaje u transport Robu kupljenu od strane Kupca u dogovorenoj količini, kvalitetu i dizajnu. 10.4 Pakiranje Ako nije drugačije dogovoreno, Roba se pakuje u FROGIES prema uobičajenim konvencijama ili, ako nema konvencija, Roba se pakuje na način, koji osigurava njihovu zaštitu i očuvanje njihove kvalitete tijekom prijevoza. 10.5 Dostupnost Trudimo se da svi detalji, opisi i cijene robe koja se pojavljuje na web stranici budu točne i ažurirane u trenutku kada su unesene u sustav. Iako se trudimo da web stranicu ažuriramo, informacije dostupne na web stranici ne moraju uvijek odražavati dostupnost Robe prilikom narudžbe. Cijena Robe konačno će se utvrditi u obrascu za potvrdu narudžbe. 10.6 Reklamacija pošiljke U slučaju gubitka pretplaćene pošiljke tijekom prijevoza, postupak je sljedeći: 1. Za narudžbe za koje je kupac osigurao pošiljku - sredstva će se vratiti kupcu nakon 10 dana od datuma slanja pošiljke. 2. Narudžba bez osiguranja pošiljke - rok za rješavanje prigovora je 30 dana od primitka podataka o gubitku pošiljke. 11. Zaštita osobnih podataka FROGIES ovime zadržava i jamči da se svi osobni podaci smatraju privatnim i povjerljivim i obvezujemo se postupati u skladu s propisima o zaštiti osobnih podataka. 11.1 Ocjena i recenzije Nakon izvršene narudžbe i isporuke, poslat ćemo Vam obrazac za ocjenu putem e-maila, gdje možete ocijeniti kvalitetu proizvoda. Njegovim slanjem pristajete na davanje osobnih podataka sadržanih u obrascu za ocjenjivanje. Recenzije koje objavljujemo isključivo su od kupaca koji su stvarno kupili recenzirane proizvode u našem e-shopu i imaju oznaku "provjereno od strane kupaca". Prije objavljivanja recenzija, sve recenzije analiziramo na temelju različitih karakteristika kao što su pravovremenost, duljina, korisnost recenzije itd., čime se izbjegava mogućnost zlouporabe recenzija u nepoštene svrhe i prakse. Ni na koji način ne narušavamo objektivnost niti iskrivljujemo istinitost danih recenzija. Ne utječemo na raspon kupaca kojima se šalje upitnik. Kupci ne dobivaju nikakve nagrade za pozitivne kritike. Zadržavamo pravo brisanja recenzija koje su klevetničke ili sadrže vulgarizme (mi ćemo ih izbrisati). U iznimnim slučajevima možemo intervenirati u dijelu tekstualne recenzije koji sadrži uvredljiv jezik, nezakonit sadržaj ili koji nije povezan s proizvodom ili njegovom ocjenom. U tom slučaju, uz procjenu teksta stavlja se bilješka koja označava da je tekst ispravljen iz razloga navedenih u ovim uvjetima i odredbama. Kupac neće moći uređivati recenziju nakon što je objavljena. Ako kupac želi ukloniti recenziju, to može zatražiti putem e-maila. FC Ecom, s.r.o. može kontaktirati kupca koji je objavio recenziju na navedenu adresu e-mailom. Osobni podaci kupca obrađuju se u skladu s Izjavom o privatnosti. 12. Mjerodavno pravo, nadzorno tijelo i rješavanje sporova 12.1 Mjerodavno pravo (a) Ovi se Uvjeti i Odredbe upravljaju i tumače u skladu sa zakonima Slovačke Republike, s obzirom na zaštitu potrošača u pogledu zaštite potrošača predviđene međunarodnim zakonodavstvom. 12.2 Žalbe i nadzorno tijelo (a) Možete uložiti bilo kakvu žalbu putem kontakt obrasca ili je uputiti odgovarajućim državnim tijelima. (b) Slovačka trgovinska inspekcija kontrolira poštivanje zakonskih propisa za zaštitu prava potrošača. Slovenská obchodná inšpekcia pre Trenčiansky kraj Hurbanova 2944/59, 911 01 Trenčín https://www.soi.sk/ (c) Molimo vas da se prije kontaktiranja nadležnih tijela obratite FROGIES-u na sljedeći email [email protected] 12.3. Alternativno rješavanje spora (a) Svaki spor između nas i potrošača iz bilo koje zemlje Europske unije prema Ugovoru koji nismo uspjeli zajednički riješiti može se riješiti izvan suda putem ADR-a ili mrežnog ADR tijela. (b) Nadležno tijelo za alternativno rješavanje sporova između poduzetnika i potrošača je Slovačka inspekcija za trgovinu: Slovenská obchodná inšpekcia pre Trenčiansky kraj Hurbanova 2944/59, 911 01 Trenčín https://www.soi.sk/ (c) Popis tijela za izvanvaspravno rješavanje sporova unutar Europske unije dostupan je na sljedećoj web stranici: http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/national-out-of-court-bodies/ index_en.html (d) Kao potrošač iz države Europske unije, možete koristiti internetsku platformu za rješavanje sporova kojom upravlja Europska komisija na sljedećoj web stranici: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 12.4 Nadležnost (a) U mjeri u kojoj to dopuštaju primjenjivi zakoni, koji se odnose na pravila o sukobu zakona, sudovi Slovačke Republike imaju isključivu nadležnost za rješavanje bilo kakvog spora ili zahtjeva koji proizlazi iz ili proizilazi iz ili u vezi s Ugovorom ili njegovim predmetom ili zaključkom (uključujući vanparnične sporove ili zahtjeve). 13. Završne odredbe 13.1. Prava intelektualnog vlasništva (a) Ako nije drugačije navedeno, autorska prava i druga prava intelektualnog vlasništva u sadržaju web stranice su naše vlasništvo ili vlasništvo naših davalaca licencija. Zabranjen je bilo kakav pristup ili uporaba web stranice iz bilo kojeg drugog razloga osim vaše osobne, nekomercijalne uporabe. (b) Nijedan dio web stranice se ne može reproducirati ili pohraniti na bilo kojoj drugoj web stranici ili uključiti u bilo koji javni ili privatni elektronički sustav pretraživanja ili na druge web stranice bez našeg prethodnog pismenog pristanka. (c) Prihvaćate i suglasni ste da su materijali i sadržaji na web mjestu dostupni samo za vašu osobnu nekomercijalnu uporebu i da možete (ako je potrebno za kupnju robe) takav materijal i sadržaj preuzimati isključivo na tvrdi disk računala. Svako drugo korištenje materijala i sadržaja web stranice strogo je zabranjeno. (d) Slažete se da nećete kopirati, reproducirati, prenositi, objavljivati, prikazivati, distribuirati, komercijalno koristiti ili stvarati izvedene radove takvih materijala i sadržaja web stranice, a također se slažete da nećete pomagati ili olakšati takve aktivnosti trećim stranama. (e) Potvrđujete da niste ovlašteni za uporabu registriranih zaštitnih znakova, trgovačkih imena, logotipa tvrtke itd., ugovornih partnera FROGIES -a ili same tvrtke FROGIES. 13.2 Sukladnost (a) Web stranica se može upotrebljavati samo u zakonite svrhe i na zakonit način. Prihvaćate poštivanje svih primjenjivih zakona i propisa koji se tiču web stranice i svih transakcija obavljenih na ili putem web stranice. 13.3 Pismena komunikacija (a) Važeći zakon zahtijeva da vam se određene informacije ili poruke dostave u pisanom obliku. Kada koristite web stranicu, prihvaćate da će komunikacija s nama biti pretežno elektronska. Obratit ćemo vam se putem e-maila ili pružiti vam informacije putem obavijesti na našoj web stranici. U ugovorne svrhe prihvaćate uporabu ovih elektronskih sredstava komunikacije i prihvaćate da svi ugovori, obavijesti, informacije i druga izvješća koja vam pružamo u elektronskom obliku udovoljavaju svim zakonskim zahtjevima za pisani oblik takve obavijesti. Ovaj ugovor ne utječe na vaša zakonska prava. 13.4 Dodjela prava i obveza (a) Sporazum između nas obvezujuća je za vas i nas i naše pravne nasljednike i prenosnike. (b) Ne možete prenijeti, dodijeliti ili na neki drugi način raspolagati Sporazumom ili bilo kojim od svojih prava ili obveza iz njega, bez prethodnog pismenog pristanka. (c) U bilo kojem trenutku tijekom trajanja Ugovora, možemo dio Ugovora prenijeti, dodijeliti, podugovoriti ili na drugi način raspolagati Ugovorom ili bilo kojim od naših prava ili obveza iz njega. 13.5 Odvojivost (a) Ako se bilo koji dio ovih Uvjeta smatra bilo nezakonitim, nevažećim ili neprovedivim iz bilo kojeg razloga, onda će se ova odredba smatrati razdvojljivim od ovih Uvjeta i ne utječe na valjanost i izvršljivost bilo koje druge odredbe ovih Uvjeta. 13.6 Odricanje prava (a) Ni jedno odricanje prava od nas ne može se tumačiti kao odricanje prava od bilo koje radnje ili odricanje od prava koja proizlaze iz naknadnog kršenja bilo koje odredbe. 13.7 Cjelovitost ugovora (a) Oslanjamo se na tekst ovih Uvjeta i bilo kojih dokumenta na koje se izričito pozivamo. Iako preuzimamo odgovornost za obavijesti i izjave naših uredno ovlaštenih predstavnika, zahtijevajte da se sve promjene ovih Uvjeta pismeno potvrde. 13.8 Naše pravo na promjenu Uvjeta i Web stranice (a) Možemo povremeno preispitivati i mijenjati ove Uvjete. Na vas se primjenjuju Pravila i uvjeti koji su na važeći i na snazi u trenutku narudžbe Robe, osim ako zakon ili Vlada ne zahtijeva promjenu ovih Pravila ili uvjeta (u kojem će se slučaju promjena primijeniti na narudžbe registrirane prije te promjene) ili ako vas obavijestimo o svim promjenama Uvjeta i odredbi prije podnošenja Prihvaćanja narudžbe (u kojem slučaju imamo pravo pretpostaviti da ste prihvatili Uvjete i odredbe, osim ako nas ne obavijestite o neprihvaćanju Uvjeta i odredbi u roku od sedam radnih dana od primitka robe). Ako se ne slažete s promjenama Uvjeta, morate prestati koristiti web stranicu. Ako nastavite koristiti web stranicu, smatrat će se da su novi uvjeti prihvaćeni. (b) Zadržavamo pravo da privremeno ili trajno izmijenimo ili uklonimo ovu web stranicu (ili bilo koji njezin dio) bez prethodne najave. Nismo odgovorni ni vama niti bilo kojoj trećoj strani za bilo kakvu promjenu ili uklanjanje web stranice. |